torsdag, februari 25, 2010

Sportlovet snart slut...

Jag har varit lite krasslig den senaste tiden, men nu tror jag att jag är påväg tillbaka till mitt riktiga jag igen. Det känns som så iaf. Nästa vecka börjar jag på mitt älskade Tokarp igen. Bästa arbetsplats jag haft, och jag har längtat så efter mina gamla kollegor. Kommer sakna Sabine dock, men det är ju hennes tjänst jag går på, så det är så det får bli. Hoppas att du (Sabine) och Ville kommer och hälsar på iaf. Så ofta ni vill, det blir ju eleverna garanterat glada för, och vi dina kollegor med såklart!

Idag är det tvättdag. Bara två maskiner. Skönt. Om 20 minuter kommer några bredbandskillar och ska fixa något med telefonjacket med. Egentligen skulle de kunnat komma när som och använt huvudnyckel, men jag gillar inte riktigt att släppa in okänt folk i min lägenhet när jag inte är hemma. Dessutom stod det på lappen vi fick då de berättade att de skulle komma att man skulle "plocka undan värdefulla föremål". Hm... Låter ju seriöst, eller inte så, va? Johan och jag var överens om att ringa dem och boka en tid istället så jag kunde vara hemma.

Snart lunchdags. Lasagne står på menyn idag. Inte vilken lasagne som helst, Per Morbergs lasagne, och den går inte av för hackor...

2 kommentarer:

Cissi sa...

Hej hej... jo jag har tänkt att ha så... men bloggen måste bli perfa men du kankse kan hjälpa mig barinstorma... :) Kramen

Sara sa...

Kul att du kommer! Men sökte du tjänsten första gången eller vad har hänt med Borensberg? Han killen ville han inte vara kvar?????? Hoppas på klarhet! KRAM