fredag, februari 12, 2010

OS...

Åh, nu är det bara timmar kvar tills OS i vancouver börjar. Redan på lördag kväll är det dags för skidskytte för damer. Jag älskar skidskytte. Tror på flera medaljer, och det vore ju underbart om tjejerna startade som de startade världscupsäsongen där de turades om att komma etta och tvåa. Vi får se, men jag tor ändå på flera svenska medaljer genom OS.

Idag ska jag sitta med uppsatsen. Den ska in på söndag förmiddag, så innan dess ska jag läsa igenom den flera gånger. Nu är examinatorn nöjd med ändringarna, nu är det bara lite språkliga grejer kvar. Skönt. Så Elin, jag lär vara ganska upptagen i helgen, men vi kanske kan ses och fika under sportlovet?

Bara en vecka kvar nu innan sportlovet. Åh vad jag längtar! Igår sökte jag lite jobb, ska söka lite idag med. Tänkte vara ute i god tid innan sommaren så jag har chans att få något sommarvikariat, och om jag söker nu så kanske man kan få möjlighet att börja jobba lite redan nu. Vore ju inte fel.

Nu blir det frukost! Undrar hur den kan lyxas till idag?

0 kommentarer: