tisdag, februari 02, 2010

Några dagar kvar...

Nu är det bara, vad blir det nu, tre dagar fram till den stora dagen, seminariet som ska avgöra min framtid. Nja, så dramatiskt är det ju inte, men jag kan inte slappna av helt innan min uppsats godkänts. Var för några dagar sedan säker på att eftersom min handledare sgt ok, så skulle min uppsats vara godkänd, men efter att ha läst den uppsats jag ska opponera på så är jag osäker. Alla måste verkligen hålla tummarna för mig på fredag! Eftersom jag inte vet exakt när det är dags, så är det lika bra att ni kramar tummarna era hela dagen. Hoppas det är ok...;)

Imorgon kommer som sagt Karin på besök, så det är väl dags att ta fram dammsugaren... Ska ta en vända, sedan är det dags för spinning. Är riktigt pepp nu när viktnedgången är positiv! Har väl gillat att träna tidigare med, men nu när resultat syns nästan varje dag, så är jag särskilt pepp!

1 kommentarer:

Karin sa...

Hehe, du behöver inte städa för min skull! Håll tummarna för att det inte snöar för mycket o blir jättedåligt väglag. De säger på nyheterna att den kan komma upp mot 2 dec i natt...