måndag, mars 01, 2010

Nytt jobb...

Ny vecka, nytt jobb. Hoppas jag kan få behålla mitt gamla jobb med fast förflyttat till måndag och tisdag. Vågar inte hoppas på det, men gör det ändå. På onsdag är det alltså dags för mitt älskade Tokis. Sedan jag slutade där i juni har jag längtat tillbaka. Hoppas det blir så bra som jag önskar, hoppas och tror...

Bör väl dock tillägga att jobbet inte är "mitt" riktigt ännu. Ska vikariera några veckor tills tjänsten lysts. Söker ingen mer lämplig eller behörig än jag, då kan jag nog få ha jobbet kvar till sommaren, men man kan aldrig vara helt säker. Om tre veckor borde jag veta säkert.

2 kommentarer:

gunghästen sa...

alltså , jättebra kommer det ju bli. Men inte jättejättebra som det skulle om jag och Angelica skulle varit med liksom . Jag ska komma och hälsa på, saknar tokarp som om det vore mitt egna hem. Nae, där överdrev jag, men saknar det gör jag !

Karin sa...

Hur gick det, fick nu svar på mailet som du skickade till ditt gamla jobb??
Kram