lördag, mars 27, 2010

Lördag igen...

Äntligen är helgen här igen. Veckorna är ganska tuffa nu faktiskt. Mycket jobb, mycket att läsa in... Hade ju inte helkoll på världsreligionerna innan liksom... Lite vet man ju, men man bör väl lära sig lite mer än hur en hindu ser ut när man går i nian?

Idag har Johan och jag tränat tillsammans. Kul och skönt att träna ihop med någon. Min senaste träningspartner var Sabine. Vi var ett bra team, men nu har Ville kommit emellan...;) Hoppas att vi kan återuppta vår träning snart igen! Vad tror du, Sabine?

Kvällen kommer att spenderas själv. Ganska skönt, men samtidigt inte... Vad ska jag äta liksom? Inte kul att laga mat till bara mig. Skräpmat? Nja, inte så sugen på det. Får se vad det blir... Lär väl inte svälta direkt...

4 arbetsdagar till påsklovet.

1 kommentarer:

Sabine sa...

Om du frågar "du vet vem" i nian så tycker den personen nog att det är alldeles tillräckligt att veta hur en hindu ser ut ;-)

Självklart ska vi återuppta vår träning så fort som möjligt. Ser fram emot det!
Ska vi köra på simhallen eller friskis?!
Så jag vet var jag ska köpa kort
:-)

Hoppas helgen har varit bra. Längtar efter att ses på påsklovet.

Kram kram