söndag, mars 21, 2010

Mys...

Ja, helgen har varit mysig. Lugn och mysig. Fredagsmys hos Cissi, Kalle och Alice i fredags. God mat (kött, potatisgratäng, sallad, tzatziki, ost och kex) och trevligt sällskap.

I lördags var vi och fikade hos Johans syster. Dit kom hela familjen och vi pratade och skrattade en stund på eftermiddagen. På kvällen kom Danne och såg på hockey och åt middag (Hermansson med tzatziki). Efter det kollade vi på första delen av Milleniumserien.

Idag ska vi iväg till Grebo en sväng.

Imorgon är det jobb igen. Nedräkningen har dock börjat till påsklovet, då händer det grejer! Bara 9 arbetsdagar kvar!

2 kommentarer:

cecilia sa...

tjabba bruden... tränar du fortfarande på simhallen? Jag ska se nu när mitt kort går ut på fitness men såg att simhallen har afropower tre gånger i veckan och jag älskar det passet... Om man ska testa där nästa gång eftersom fitness typ slutat eller flyttat dom passen som jag älskar.
Har du testat afropower?
Kramen

Anna-Karin sa...

Yes, jag tränar fortfarande där. Har inte provat afro än, men om du går dit följer jag gärna med!