måndag, mars 29, 2010

3 dagar kvar...

Sista arbetsdagarna innan lovet. Ska bli så skönt att gå på lov på torsdag eftermiddag. Åh, vad jag längtar! Fick förresten reda på att jag fått jobbet på Tokarp. Skönt att veta, blev lite nervös i fredags...

Idag har mamma och pappa varit på besök. De kom till min lektion i Borensberg och fick träffa min fina franskgrupp där. Efter det åkte vi hem till Linkan och åt lunch och sedan fikade vi god björnbärspaj med vaniljvisp. De fick även spela vårt favoritspel: När och fjärran. Mamma och jag mot pappa och Johan. Vi vann med 800! Det trodde vi aldrig. Nu har de dock åkt hem:( Lite trist, men jag hoppas vi ses snart igen.

Nu är det väl dags för kvällsmat, säger min mage. Blir väl det och sedan en liten väntan innan Saltön börjar.

2 kommentarer:

Sabine sa...

Jaaa! Grattis! Vad skönt att du fick vara kvar!
kram

Karin sa...

Jag gillar oxå det spelet:) tyvärr inte lika många andra, men vi kanske kan spela nån gång... kram