onsdag, december 28, 2011

30...

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Anna-Karins födelsedag! Hurra, hurra, hurra! Ja, idag fyller jag 30. Känns som vilken födelsedag som helst, fast jag kan ju erkänna att jag saknar uppvaktning med frukost på sängen etc, men det är som det är: Johan jobbar och Stella kan inte gå, annars hade jag KRÄVT det! ;) Haha, nästa år kanske... Vad gäller det att jag blir 30, så känns inte heller det särskilt konstigt. Var på bolaget igår och fick visa leg, så jag känner mig ung ändå! :D Blir det någon 30-årsfest då, undrar ni kanske? Ja, den som lever får se... ;)

I eftermiddag åker vi till Johans familj och firar jul och mig lite grann. Har redan fått en present av Johan, ett par fina SNÖ-örhängen, som jag nu kan matcha med SNÖ-armbandet jag fick av Ing-Marie och Kalle i lördags. Av Andreas och Sandra fick jag en mandolin, och av mamma och pappa fick jag pengar, locktång, hårprodukter och en förbandslåda i plåt som jag önskat mig. Ska inviga två presenter idag, kan ni gissa vilka?

Vill redan nu tacka alla fina som grattat mig på fb, telefon och sms.

0 kommentarer: