torsdag, december 08, 2011

Back to school...

Då var det kirrat. Ett inlägg på bloggen så kommer svärrisarna och fixar säkring av lådor och skåp i köket. Skönt, då var det gjort och kan bockas av på att-göra-listan. Åter igen: tusen tack!



Igår var jag på besök på skolan som jag ska börja på i januari. Känns väl sådär att börja, men när man väl kommer igång blir det väl bra. Det jobbiga (läs: tråkiga) är att jag ska börja om än en gång; ny klass, nya elever, nya band/relationer som ska byggas upp. Men det brukar ju bli bra ganska så fort, hoppas så även denna gång.



Passade även på att hälsa på Elin och Elliot i Borensberg. Det är så kul att se barnen leka med varandra och kommunicera på sitt vis. Att de tar efter varandra så lätt. Kul!




Nästa lördag blir Stella nio månader. Hon kryper inte ännu, men jag har den senaste månaden trott att hon gör det innan niomånadersdagen. Vi får se om jag får rätt. Känns som att hon utvecklas lite varje dag. Nu drar hon sig fram över golvet, ganska snabbt ibland, och när hon tröttnar söker hon upp en fot att klamra sig fast vid för att få lite hjälp att resa sig. Hon reste sig tydligen i badet idag, men då får hon ju lite hjälp eftersom hon blir lättare i vatten. Fusk...


0 kommentarer: