tisdag, december 29, 2009

Operation: nyårsblåsa...

Vill passa på att tacka för alla grattishälsningar igår. Jag fick så många, så jag svarade inte alla. Tänkte att jag ju kan tacka er här istället, ni vet vilka ni är...:D Puss på er!

Är nyss hemkommen från stan. Har fikat med Sara och Sabine. Alltid lika roligt! Efteråt kollade vi lite i affärer. Sabine hittade en jättefin tunika/klänning, och hon var så fin med sin "lilla" mage. Blev nästan lite tårögd. Varför? Vet inte. Fjantigt? Ja, kanske lite... Du var i allafall superfin Sabine! Får se om jag kan hitta något i mina garderober som går att återanvända. Kanske kan piffa upp en gammal trasa?

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Lite smycken kan få vilken gammal trsa som helst att lysa! :)

Sabine sa...

Jaa, det var superkul att ses! Jag har saknat dig massor.
Känner mig nöjd med min nyårsblåsa - som faktiskt var riktigt schysst trots stor mammamage :-).
Hoppas att du hittar nåt fint du med.

Vi ses snart igen!

Stor kram