lördag, december 19, 2009

Minusgrader...

Träning, frulle, dusch, disk, städ, så har min dag sett ut hittills. Nu ska jag bara vänta på Johan så ska vi hämta ner granen. I och med vädret samt temperaturen känns det verkligen som att julen är nära. Jag minns inte att det var så här kallt någon gång förra vinter. Minns jag fel? Jag tvivlar iofs på temperaturen som datorn visar, den pendlar mellan 18 och 7 minusgrader(?). Vilket stämmer? Ska kika på utetermometern... 13 minus visar den. Kallt så det räcker. Idag när jag gick hem från spinningen så riktigt frös brosket till i näsan när man drog in luft den vägen. Too much info??? Hur som, gôtt med kyla! Går och kollar termometern flera ggr/dag och glädjs åt alla minusgrader. Undrar om det lagt sig några stabila isar ännu? Lite skridskosugen. Ni som vet, tipsa gärna!

3 kommentarer:

Sabine sa...

Rengen är frusen, men inte så jättestabil tror jag. Typ 3-4 cm var den idag.....Men det kommer :-)

Åker ni till Borås i jul? Hinner du med en fika 22 eller 23 tro?

Vore kul att ses!

kram

Anna-Karin sa...

Åh, tack för infon. Väntar ett tag till då...

Vore jättekul med en fika, men jag måste bli klar med uppsatsen innan jul, så den kommer först. Sorry baby... Men jag ska jobba på på måndag och tisdag. Hör av mig så snart jag vet.

Anna-Karin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.