måndag, april 13, 2009

Påsken är slut...

Imorgon är det dags att jobba igen. Lovet har, som vanligt, gått i 180, och nu är det slut. Känns både bra och dåligt. Har haft det jättebra både här i Linkan och i Borran. Har inte gjort något som har med skolan att göra, som jag tycker det ska vara på loven. Varför kallas det annars lov?

Igår var vi ute hos Johans föräldrar. Var så himla lugnt och skönt där ute. Så skönt att jag helt glömde att solen tar även denna tid på året... Är helt bränd på brösten. Schnyggt... Tog ett kort på det, men något verkar ha hänt med vår kamera eller usb-port, för jag kan inte längre lägga in bilder. Kanske lika bra det i detta fallet iofs...

Idag har vi inhandlat en matta till balkongen. En grön som kan liknas vid gräs. Mjukt och skönt att gå på, i alla fall om man jämför med betonggolvet som finns därunder... Vi har även köpt trefärgade penséer och planterat, så nu är det superfint där ute! Skulle visa om det bara gick...

Om en liten stund ska vi inviga grillsäsongen med vår grill (tog ner den från vinden idag, har snyltat på andras grillar hittills...). Köttet har marinerats hela dagen, och till det blir det klyftpotatis och tzatziki.

Imorgon eller på onsdag MÅSTE jag ta tag i träningen igen. Har inte gått upp särskilt mycket under lovet, men har varit slapp med träningen. Jobbigt att komma igång om man väntar för länge mellan träningstillfällena...

1 kommentarer:

Sabine sa...

Usch - visst fasiken har man jobbångest nu dagen innan man börjar igen?!
Hoppas lovet har varit najs iallafall.
Jag har också slarvat lite med träningen, men vi tar nya tag den här veckan - tjohooo!!!
Syns imorrn!