söndag, april 05, 2009

Fotbollssöndag...

Ska strax gå iväg till Folkungavallen för att se LFC:s första hemmamatch denna säsong. Tycker inte att det är jättekul att kolla på fotboll, men en halvlek ska jag nog orka med. Var på några matcher förra säsongen, och det var ganska kul. Undrar om brassarna fortfarande är kvar, dem gillade jag verkligen.

Har pratat en timme med min allra, bästaste Marie, idag. I slutet av året åker hon till Afghanistan för att jobba inom försvaret som operationssköterska. Är så imponerad av att hon ska förverkliga en dröm hon pratat om i en himla massa år. Strax innan nyår bär det av. Känns väl som en evighet, kan jag tänka mig, men med alla förberedelser som en sådan resa kräver kommer nog tiden att rulla på ganska snabbt.

Har inte hört något från Karin på ett tag. Hennes bebis var beräknad 1 april, men då kom han/hon inte. Undrar om det är så att hon i skrivande stund faktiskt föder?

Lite mejk nu, sen iväg till Folkungavallen.

3 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Tjngeling!

Foboll....njae....håller med dig om att det inte är så himla kul.
Det var sååå härligt ute på landet igår. 18 grader varmt och massor av sol. Vi fick lite gjort, bla grävde vi ut landet litegrann så vi kan plantera extra mkt potatis :-).
Isen låg fortfarande på sjön...det var lite märkligt med 5 cm is när det var så varmt ute...

Japp, vi kör ett härligt träningspass imorgon kl 11.

Ha en härlig kväll

Kraaam

Linköpingsfröken sa...

Just det- självklart finns cykeln kvar!
OM du vill ha den så är den din :-)

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Jag gillar också att kolla på fotboll lajv så att säga. På tv kan det kvitta. :)

Kram