fredag, april 24, 2009

Födelsedagsbarn...

Det blev en "posh"-frilla. Frisören sa att det var en lättskött frisyr, så jag väljer att tro på henne... Hon sa att mitt raka, fina hår gjorde frisyren lättskött. Nu ska bara ett par ljusa slingor i, sen är jag nöjd! Eftersom kameran strular blir det ingen bild på resultatet, återkommer med detta.

Veckan har varit tuff. Mycket att göra. Har verkligen börjat att räkna ner till sommaren ordentligt nu, fast i etapper. Om två veckor ska jag vara ledig för att rätta NP + studiedagar + lovdagar. Detta innebär nästan 2 veckors ledighet. Gôtt mos! (Hahaha! Älskar det uttrycket)

Sist i inlägget, men absolut inte minst viktigt: Idag fyller Johan 30! Grattis på födelsedagen, Älsko! Ska firas lite grann imorgon. Ska bli kul. Nu är lägenheten nystädad, smörgåstårtan till i morgon är gjord, så nu ska jag bara njuta av att det är fredag kväll. Nja, inte helt förresten, tvättar ju i grannhuset några timmar till...

Förresten, Sabine? Träning imorgon? Vid 10? Eller kanske är du i er stuga då kanske?

1 kommentarer:

Cecilia sa...

Jaha, va det igår han fyllde... Jag som inte skrev och sa grattis. Jag tänkte att det var idag... =( Men men vi får fira honom destu mera ikväll då... Jag ska allt köra shot tävling med er alla... stark saft kan också vara jobbigt att svälja snabbt... =) Syns snart. kram