lördag, april 18, 2009

Hyfsat flås...

Nu har jag varit ute och sprungit. Jag orkade springa två varv utan att stanna! Det innebär 2 kilometer. Inte illa va? Det gick långsamt, men jag stannade inte en enda gång. Är mycket förvånad, då min senaste upplevelse från löpning är att jag knappt orkade 500 meter. Fast det är klart, jag har ju tränat hela året samt lagt in lite konditionsträning. Nu ska jag försöka att springa spåret 2-3 varv minst en gång i veckan. Visst, det är inte så kul att springa, men jag vill verkligen gilla det, och jag vill känna att jag vet att jag orkar springa några kilometer.

Nu hoppas jag på lite sol och värme på balkongen så jag kan börja arbeta bort min fula bonnabränna från förra veckan...

1 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

skitbra jobbat bruden!
Jag är imponerad! Man kanske skulle testa - jag som hatar att springa :-)
Jag struntade i Friskis idag och var iväg och simmade istället. Riktigt skönt!

Kram Kram