torsdag, september 25, 2008

A-K blir bloggare...

Jaha, då ska jag med börja blogga. Har varit en flitig läsare av andra bloggar, men aldrig riktigt haft lust, tid eller ork att göra det själv... Kanske har jag inte heller ansett att mitt liv varit intressant att blogga om, är inte helt övertygad ännu själv om jag ska vara ärlig.., men jag kan ju i alla fall ge det en chans.

Idag har jag varit med Johan på sjukhuset för att byta hans gips. Han har nu gått 4 veckor med foten i ett pekande läge, typ, och nu ska han ha foten i en 90 graders vinkel i 4 veckor till. Efter det ska han använda specialskor i 6 veckor. Att det skulle bli såhär då hälsenan först gick av kunde jag inte föreställa mig, men men, det är bara att gilla läget... Hembiträde i några veckor till alltså...

Annars har jag idag powerwalk:at runt ån. Eller, så mycket power var det inte i gången. Har ju så sjukt ont i mina ben. Ska ringa vårdcentralen imorgon igen och kräva att de kollar upp det hela...

Är nyss hemkommen från Johans föräldrar. Internet har strulat så därför tog vi en biltur ut på landet... Ikväll blir det hockey för J och top model och Höök för min del, tillsammans med varma mackor m svampstuvning:D

0 kommentarer: