måndag, september 29, 2008

Jobbångest någon? Inte jag...

Söndagen är här med ett underbart höstväder. Har varit ute i Grebo och kollat på fotboll på förmiddagen. Det blev vinst med 5-1, tror jag. Vid hemkomsten blev det mat då somliga var vrålhungriga då de inte ätit frukost... Det får man ju inte glömma, viktigaste målet ju! Det blev kalops som jag gjorde i onsdags. Jag har blivit något av en mästare på grytor av olika slag!

Det blev ingen vinst igår på Bingolotto:( Oväntat... Men det var trevligt ändå. Åt gott, men inte speciellt onyttigt. Såg att Lotta Engberg fick bra kritik för gårdagens bingo, men jag vet inte riktigt om jag håller med. Kanske är det hela lite väl klämkäckt för mig, och sedan alla sexskämten med! Alltså, jag är inte speciellt känsligt vad gäller sådan humor, men tycker att allt har blivit så himla överdrivet sexfixerat. Lotta Engberg om Lasse Berghagen: "Mannen som kommer nu har stl 47 i skor, och ni vet ju vad man säger om män med stora skor: stora skor lång.... fot". Gammalt... Men det värsta med gårkvällen var ändå Lasse Berghagen. Fan vad egenkär människa! "Åh, applådera mer åt mig! Ännu mer!" Jag spyr! Han har säkert gjort massa bra grejer i sitt liv, men jag kan bara inte med honom.
Har suttit och spanat på saker jag vill köpa när jag får råd. Här är några:
Skor från ellos:



Väst från Lindex:



Sportbh från Stay in place:



Jag tycker mig se ett färgtema...

1 kommentarer:

Anonym sa...

tjena... se om det funkar att skriva nu. kramen