måndag, juli 11, 2011

Zumba...

Ikväll var jag på Zumba. Var på samma pass förra veckan. Gick väl sådär då, så jag tänkte ge det en chans till. Jag tycker att jag har hyfsad koordination och har skapligt lätt för att lära mig ny koreografi men jag var så jäkla borta ikväll. Supersvårt och därmed jäkligt trist. Avslutade med 10 minuter på löpbandet för att känna att det gett något att åka iväg och träna. Nu är jag lite tveksam; ska jag fortsätta gå på passet och förhoppningsvis lära mig koreografin (ganska kul att kunna sådana rörelser...), eller ska jag helt enkelt skita i det och inse att det är inte min grej? Just nu lutar det åt det sista alternativet...


Ja, vad händer annars. Har ingen ro att sitta vid datorn. När vi lagt Stella vid halv åtta är det så himla skönt att bara lägga sig i soffan och kolla på tv, därav überkass uppdatering. Sorry.


Men jag kan berätta att allt är bra med oss. Stella blir fyra månader på söndag och då är det dags med smakportioner. Vi börjar med gröt. Ska bli skoj. I helgen tog vi ner matstolen från vinden, så nu får hon övningssitta lite varje dag. Såhär såg det ut igår:


Imorgon blir det förhoppningsvis fint väder. Då ska jag träffa Sabine och Elin med barn på Tinnis.

0 kommentarer: