söndag, februari 27, 2011

Redo...

Ok, några dagar har gått sedan sista inlägget. Kanske borde jag "höra av mig" här en gång om dagen iaf, så ni inte tror att jag är inne och föder? Känns som om det är på g dock, om man nu kan känna det som förstagångsföderska. Jag kan inte riktigt förklara, men det känns faktiskt annorlunda jämfört med för bara en vecka sedan. Jag både hoppas att så är fallet, men samtidigt inte. Vill gärna jobba klart det jag planerat, alltså två veckor till. Vad tror ni, kan jag "hålla mig" tills dess?

Att ha varit ledig denna vecka har varit underbart! Jag har fixat massor, och efter dagens blöjinköp och monterande av skötbord är vi verkligen helt redo.

Fingret har blivit bättre. Inte helt bra ännu, men det lär väl ta ett tag. När jag har fött och blir av med all överflödig vätska i kroppen tror jag att det kommer bli som vanligt. På tisdag ska jag ta bort stygnen, efter det ser jag väl hyfsat normal ut på handen.

0 kommentarer: