måndag, september 06, 2010

Tack...

Tack alla fina för kommentarer och sms efter gårdagens "avslöjande". Ja, visst har flera säkert anat vad som varit på G, men kanske inte vågat fråga, men nu vet alla! Med tanke på mitt sena missfall i april så har vi velat vänta med att sprida nyheten. Man vet ju aldrig... Allt kan hända denna graviditet med, men risken att det skulle gå fel minskar ju för varje vecka som går. I söndags gick jag in i vecka 14, och efter vecka 12 minskar risken ganska så mycket. Vi får hålla tummarna helt enkelt.

Något som jag är riktigt glad för är att Cissi och Kalle också ska ha barn. Vad vi tror är det kanske en vecka efter oss eller något. Kul att ha någon att vara gravid med! Likt Cissis förra graviditet har hon nu börjat lägga upp "magbilder", men det är nog inget jag tänkt. Inget för hela världen att se iaf;)

Jag är förresten hemma idag med:( Mår stundtals så illa att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ska ringa kvinnohälsan imorgon (igen) och be om råd. Såhär illa ska man väl inte behöva må?

0 kommentarer: