måndag, september 27, 2010

Buzzador...

Jag har nu deltagit i min första kampanj för Buzzador. Jag har testat på Lovefilm, ett företag som hyr ut filmer. De skickar ut de filmer jag är intresserad av att se, utefter den listan som jag själv skapat på deras hemsida. Jag har 5 dagar på mig att se filmerna, som kommer två i taget, innan jag skickar tillbaka dem.

Jag tycker att tjänsten funkat mycket bra. De filmer jag valde som de filmer jag var allra mest intresserad av att se, fick jag också hem. Mycket smidigt.

2 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Jag har också buzzat en hel del, dock mest barnprylar typ schampo, olja blöjor och välling.
Gillar gratisprylar :-)

Kramlimplor

Karin sa...

Samma här, har oxå buzzat. Testar blöjor just nu. Tycker med den funkar väldigt bra och det är ju alltid kul att testa nya saker :)

Stor kram