söndag, september 19, 2010

Röstdags...

Mår fortfarande riktigt dåligt. Vet inte ännu hur det blir med jobb nästa vecka. Trist...

Om en liten stund kommer Minus. Så himla mysigt, vilket också kommer att tvinga mig utanför dörren. Behöver komma ut och röra på mig, om än bara korta stunder.

Snart ska vi gå och rösta. Nytt ställe att rösta på, men vi ka väl hitta dit... Lite högtidligt att gå till vallokalen på valdagen. Jag hoppas alla gör sin medborgerliga plikt och tar och röstar! (Gör man inte det är man ju helt bäng och kan ta och flytta till en diktatur!)

Dessutom måsta jag ju även gratulera Alice på 1-årsdagen! Idag är det barnkalas, men nästa vecka blir det "vuxenfirande".

2 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Vad trist att du fortfarande mår dåligt. Måste vara skitjobbigt - men jag antar att det får vara värt det när bebben kommer sen :-)

Hör av dig om du orkar ses!

och ja- självklart var vi och röstade idag :-)

Stor kram

cecili sa...

här röstades det för fullt..

jo du har du testat armbanden mot illamående. jag har bådedom och postafen. Ska börja tugga nån torkadingefära som visst har hjälp fler. finns på hälsokost.

tusen tack för att mius fick vara hos er. han hade nog inte trivts på barnkalaset.

dags för lady och lufsen mat.

Puss puss