lördag, maj 22, 2010

Svart...

Jag har alltid undrat varför allt jag har i min garderob är svart. Jag har trott att det kan ha varit för att alla snygga kläder jag hittar oftast är svarta, men jag tror nog att det ligger djupare än så. Eller, rättare sagt, jag vet nu varför. Det beror på att jag är så jävla sölig! Jag kan inte ha en vit tröja, som jag faktiskt skulle vilja, utan att den efter fem minuter har fått något stänk av något. Så trist. Vad kan jag göra åt detta? Ska jag fortsätta att vara en sån som alltid har mörka kläder? Nej! Jag vägrar! Nu är det ju sommar och jag lääängtar efter blommiga, vita och andra ljusa kläder. Ska jag våga??? Ja, på torsdag är det VIP-kväll på Vila, då ska jag hitta något ljust och somrigt.

2 kommentarer:

cecilia sa...

Samma i min gardeob- men jag ser iof naken eller död ut i ljusa kläder... köpte en vit klänning med blå blommor på till emmas bröllop. blir spännanade att se..;)vi vågar ihop... tillsammans är vi starka...;)

Anonym sa...

Jag har också mest svart. Och jag är också rätt sölig! :-)