tisdag, maj 11, 2010

Snart helg igen...

Nästan tre timmar kvar på mitt långa hål som jag alltid har på tisdagar. Skönt, men lite segt med. Fast jag klagar inte! Ska rätta lite prov, kanske grovplanera de sista veckorna. Annars har jag inte så mycket mer för mig. Kanske skulle ta en promenad i det fina vädret? Nja... Får se... I eftermiddag blir det spinning igen. Älskar tisdagspassen!

Igår körde jag styrketräning och tänkte att jag skulle avsluta med lite löpning. Vill ju gärna kunna springa, men eftersom jag tidigare haft problem med mina ben så har det inte blivit så mycket sådant. Jag pallade 1 minut och 10 sekunder med löpning. Jag slutade inte för att jag var trött utan för att det kändes som om mina ben skulle sprängas. Så tyvärr Jenny, det blir nog inga löparrundor i Vidingsjö för min del... Trist.

Efter spinningen ikväll ska vi på fotboll. Jag vet, hur ofta går inte jag på fotboll nuförtiden? Ganska kul faktiskt, annars hade jag inte gått. Det blir ju mycket roligare om man vet vilka de som spelar är, speciellt när Johan spelar såklart. Lite roligare har det också blivit sedan jag funnit en åskådarkompis när Johan är på plan, nämligen Jenny. Kommer nog till andra halvlek eftersom spinningen inte är slut innan kvart i sju, men vi ses där!

Imorgon är det utedag på Tokis. Jag ska göra mobiler i Kärna mosse. Blir nog kul. Efter det är det helg ända tills på tisdag, då jag är ledig på måndag. Jippie!

2 kommentarer:

Sabine sa...

jag var i mossen förra året och byggde mobiler - efter det låg det pärlor och fjädrar i hela skogen :-).
Hoppas det går bättre för dig ;-)

Självklart ses vi på fredag! Ska vli superkul!
När bestämde vi förresten att jag skulle komma förbi med NP i engelska? Har glömt.....

kram kram

Karin sa...

Jag kan inte heller springa, nuförtiden. Håller med om att det är tråkigt. Man behöver ju trots allt inte hålla på lika länge om man kan springa i stället för att promenera.

Hoppas allt är bra annars!! Kramkram