söndag, maj 16, 2010

Pulver...

Veckans träning har varit mycket bra:
Måndag: Styrketräning + kondition
Tisdag: Spinning 75 minuter
Fredag: Styrketräning + kondition
Lördag: Spinning 90 minuter

Från och med tisdag nästa vecka ska vi ersätta kvällsmålen med underbart härligt pulver. Mums... Det har, trots all träning, de senaste två månaderna stått ganska still på vågen, därav denna "lösning". Vi har tänkt att hålla på i 4 veckor, men hoppas att det första fredagen i juni visar sig på vågen. Vänta och se!

3 kommentarer:

Karin sa...

Låter gott;), kommer säkert göra nytta!!. Jag har ersatt mina lunchmål på veckorna med en bar måltidsersättning. Den är god, men tar slut mycket fortare än en vanlig måltid...

Clara sa...

oherregud . kan det vara så att jag såg dig GÅ hem från tokarp idag ? Jag såg iallafall en person som gick mot ryd och var himla lik dig , men jag trodde du lärt dig att man INTE ska göra så från min facebook status ? jag får helt enkelt komma till tokarp o lära dig en läxa !

Anna-Karin sa...

Haha! Jo, det var jag. Andra gången. Överlevde första gången så jag gav det ett försök till. ganska skönt om man är rätt klädd...;)