söndag, maj 02, 2010

Karaoke queen...

Hemma igen efter några dagar i Borås. I fredags var vi hemma hos Fredrik och Maria med Therese, Henrik, Johanna och Christian + en jäkla massa barn. Det var jättetrevlig och mysig. johanna och Christians 2 veckor gamla Adam var med, men sov sig igenom kvällen... Vid halv tolv drog Johan och jag ner till harrys. Vi tog en öl, men kom ifrån varandra en stund då Johan letade efter en kompis. Istället för att bara sitta och kolla på folk drar jag mig mot karaoken... Att jag inte lär mig... Jag sjunger två låtar och detta förevigas självklart... Minns att jag blev fotad och idag när jag kom hem såg jag bilden på mig själv med micken i högsta hugg... Kunde ju varit en värre bild, så jag ska väl inte klaga. Här ser ni:


Killen på bilden är en slags karaokeledare.

I lördags tog vi det lugnt. Aningens sega efter gårdagen. Idag åkte vi hem vid 11. En fin dag som denna vill man ändå vara hemma.


Nu är det bara 5 veckor kvar till sommarlovet...

2 kommentarer:

Marie sa...

Gud vad härlig du är!!!
Det är just därför du är bäst och jag älskar dig!
Puss Marie

Anna-Karin sa...

Tack min finaste! Älskar dig med. Puss