torsdag, april 08, 2010

Minus och jag...

Idag har jag vi varit en kort sväng hos Cissi och Alice. Där satt vi en stund och pratade och skrattade åt Alices flin, rullningar och fisar, men begav oss ganska snabbt hemåt, tillsammans med Minus. Nu ligger han i mitt knä, på en mjuk och go filt, och bryr sig inte ett skit om att jag sitter böjd över honom och skriver på tangentbordet. Minus har vi till låns till imorgon då jag ska gå upp till Cissi med honom igen. Härlig med lite hundmys, speciellt ikväll eftersom Johan är på fotbollsträning. Minus och jag ska däremot se LHC spöa skiten ur Djurgården!

2 kommentarer:

Karin sa...

Den sista meningen verkar inte gå hem, verkar snarare bli tvärtom:( Men det är 40 min kvar...
Mysigt med hund, ibland blir vi lite sugna...

Anna-Karin sa...

Nej, det ser rätt mörkt ut...:( Hund är supermysigt, skönt att kunna låna ibland:D