måndag, april 26, 2010

Johan 30+...

En veckas paus. Känner mig lite tvungen att skriva nu, har väl hänt en del... I lördags var det ingen vanlig lördag, med sovmorgon och träning på förmiddagen. Nej, istället var det öppet hus på skolan. Tre timmars arbete för att på fredag nästa vecka istället vara helledig. Det var en trevlig arbetsdag som avslutades med ett kort möte med en gammal favoritelev, Clara. Förra året hade jag massor av elever som gjorde lektionerna väldigt underhållande, Clara var en av dem. Kom tillbaka på besök snart igen Clara! Hade lite bråttom så därför hann jag inte stanna kvar och tjitttjatta nån längre stund.

Dagen fortsatte sedan med firande av Johan i Grebo med familjen, och sedan med kompisarna här hemma hos oss. Här var Danne, Gustav, Rickard, Jenny, Cissi, Kalle, Alice och Minus. Vi åt pizza, spelade Yatzy (ett givet inslag på våra förfester...) och drack "lite" vin och P55. Min första onyktra helg 2010, trots detta var gårdagen hyfsad...
Här kommer lite bilder från lördagskvällen:
Gangsta' rapper...
Såhär glada blev Gustav och Rickard efter att de fått yatzy...
Kvällen avslutades med att Johan, Danne, Rickard och jag gick till Harrys. Tack alla fina för en mycket fin kväll!

2 kommentarer:

cecilia o alice sa...

tusen tack för en trevlig kväll.. sitter här med en alice som bruttar med tungan så både hon, datorn och är genomblöta.... pussen!

gunghästen sa...

Hörre du att jag kommer jättesnart igen ! Du jobbbar onsdagar till fredagar va ? För då kommer jag ju då såklart , och när du har rast . Så kan vi tjittjatta myycket mer :D