onsdag, april 07, 2010

2 månader...

Kommande två månader ska jag lägga i, inte bara en högre, utan en riktigt jäkla hög växel vad gäller träning. Jag har mått ganska dåligt det senaste, av olika anledningar, men nu ska jag ta nya tag och bara se framåt. Mina veckor kommer att se ut som följande:

Måndag: Styrketräning
Tisdag: Spinning 75 min
Onsdag: Vila ev. promenad runt ån
Torsdag: Styrketräning
Fredag: Vila ev. promenad runt ån
Lördag: Spinning 90 minuter
Söndag: Vila ev. promenad runt ån

Har du några träningsmål fram till sommaren?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jepp, att powerwalka minst tre gånger i veckan o att gympa de resterande ggr som är kvar på terminen (tom v 17)! :-)

Karin sa...

Härlig inställning!!!!Det kommer bli toppen.

Här är mest powerwalks och träning på maskinen hemma som gäller.

Anna-Karin sa...

Bra Anna och Karin, ska bli kul att se om jag lyckas lika bra som ni, eller tvärtom;) Har börjat torsdagen med 70 minuters promenad. Härligt väder och skön promenadslinga runt Stångån!

ELIN sa...

ak! vi får ta en promenad snart, var ju aplänge sen jag såg dig!