torsdag, oktober 27, 2011

Babyshopping...

Så himla fina barnkläder de har här! Men jag ska inte klicka hem något, men lite inspiration inför nästa veckas besök i Ullared har jag fått. Har skrivit en "liten" lista och till Stella blir det ett gäng bodys (bodies är väl eg den korrekta böjningen, fast på engelska. Jag kör på den svenska böjningen, så ni inte tror mammaledigheten fått mig att glömma allt vad grammatik heter... ;)), men jag ska också kolla på onepieces (fast inte den riktiga utan den måste vara byta-blöja-vänlig...) eller liknande. Till mig finns det med en hel del på listan, bland annat löparkläder och en vinterjacka. Får se om jag hittar det jag söker.

Idag har Stella och jag varit på spinning. Stella orkade inte riktigt hela passet... Skönt att kunna komma iväg på dagen och träna, fast det blir ju inte riktigt lika hård träning som när man är själv. Nu sparade jag dock en och en halv timme som jag kan spendera med min lilla familj ikväll istället, och det är det värt.

Nä, om man skulle ta och passa på att ta en tuppis nu när Stella ändå sover?

0 kommentarer: