onsdag, oktober 19, 2011

Assistent...

En oväntad, men oerhört välkommen, "pengaklump" har givit mig möjligheten att köpa det jag mest av allt vill ha just nu (förutom fred på jorden, utrota svält och onödigt våld etc...), nämligen en Ankarsrum Assistent. Nu kan jag baka och fixa och trixa i köket hur mycket som helst! Har nu medan Stella tar sin förmiddagslur kollat på instruktionsfilm, och jag ska väl ta och montera ihop den efter detta inlägg.




Den var DYR, men jag har hört från alla som har erfarenhet av den att den är värd det, och att alla verkar ha släktingar som haft den hur länge som helst, så utslaget på alla år så blir den inte så dyr. Så det känns värt det. Är så glad. Återkommer med ett utlåtande när jag bakat mitt första bröd, gjort paj, vispat eller malt kött... :D

1 kommentarer:

Karin sa...

Hur bra som helst ju :)
Jag har oxå köpt en nu för ett tagsedan. Dock en billigare variant eftersom jag inte är så duktig i köket som du,iaf inte lika ofta ;) Tänkte inviga min till helgen! Kram