torsdag, augusti 25, 2011

Stella vill ha...

Stella har sagt att hon gärna skulle vilja ha en pusselmatta. Mjuk och användbar som matta och låda, och för inlärning såklart.




(Dessa är 30*30 och 1,4 tjocka)



Byggklossar (mjuka såklart) är också något hon skulle vilja ha... Kanske något liknande dessa:




Och sensobollar...



Eller lite böcker. Mjuka eller hårda kvittar, men gärna med bilder som fångar hennes intresse. Ikväll läste jag Paganinikontraktet för henne och det var dåligt med bilder där i. Tur är väl det...



Önskelistan till Tomten har alltså redan påbörjats, men kanske kommer Tomten lite tidigare i år? Stella har ju varit så snäll...



Sist, men inte minst måste jag nämna: igår rullade Stella från mage till rygg för första gången. Jag la henne på mage och gick och diskade. När jag sedan kom ut från köket låg hon på rygg. Oj vad glada vi var. Mest jag, tror jag...

0 kommentarer: