lördag, augusti 06, 2011

Lördag...

Det är lördag och Johan har äntligen gått på semester. Vi började dagen med var sin löprunda runt ån. I omgångar då för någon måste ju vara med Stella. Tycker vi har löst det där med träning bra. Vi byter av varandra så vi båda kan komma iväg och träna. Idag sprang vi 3,2 km runt ån. Johans tid var något bättre än min...:D Kändes dock mycket bättre än för två veckor sedan då jag senast sprang runt ån, och jag sprang också tre minuter snabbare idag. Hyfsad förbättring.

I veckan gjorde Sabina, Ulrika och jag ett muntligt avtal gällande Blodomloppet nästa maj, där vi ska springa milen. Saknar dock två platser för en gratis picknickkorg. Någon mer som är intresserad? Skönt att ha ett mål med sin löpning. Funderar även på att anmäla mig till Tjejmilen nästa höst. Någon som är på?

Idag ska vi väl ta en tur till antingen Ikano eller stan och kika lite. Ska inte handla något, vi ska ju till Ullared nästa vecka. Jippie! I eftermiddag åker vi, som vanligt på helgen, ut till Johans föräldrar. Det blir dock ingen blåbärsplockning idag. Måste återhämta min myggbitna kropp från måndagens besök i V-stad.

Nej, nu har jag eftersvettats klart och ska hoppa in i duschen!

2 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Men AK - du om nån vet väl vad jag heter?!
;-)

Anna-Karin sa...

Oops... Sorry;)