tisdag, maj 24, 2011

Märken...

Ja, igår var jag på sjukan och tog bort fyra födelsemärken. Det var ett ganska smärtsamt ingrepp då bedövningen lade ganska dåligt så de fick lägga om och ge mig väldigt mycket mer bedövning än beräknat. Idag har jag ont, minst sagt. Jag är dessutom så tejpad att jag har svårt att röra mig. Det allra värsta är att jag nu inte får träna på tre veckor. Jag som satte igång min hårda träning i lördags. Skit också...



Idag är det tisdag och sista babycaféet. Nina kommer och hämtar mig om en halvtimme eftersom det regnar. I eftermiddag är det dags för Stellas tvåmånaderskontroll med läkare. Spännande...





2 kommentarer:

Karin sa...

Hoppas det gör mindre ont i dag, stackare:(

Vad stor hon börjar bli, sötisen. Man längtar efter bebis när man ser henne, hihi. Gick kontrollen bra?? Kram

Linköpingsfröken sa...

Jag ser att den blå badgrejen passar Stella utmärkt :-)