tisdag, maj 10, 2011

Cafédags...

Idag är det tisdag igen och dags för babycafé. Om en timme ska vi bege oss iväg till Nina och därifrån går vi i samlad trupp, Nina, Noel, Stella och jag, till Tannefors. Undrar om vi kan undvika gråt idag???

Klockan är nu alldeles strax åtta och Stella ligger fortfarande i vår säng och sover, och jag kan läsa ikapp lite bloggar och nyheter medan jag intar frukost. Underbart!

Igår var jag på hudmottagningen och undersökte mina födelsemärken. Besöket resulterade i att jag ska ta bort fyra prickar. Känns skönt att ha gjort en grundlig genomgång då jag har ett antal fördelsemärken... Stella var med på besöket, och trots att jag var på plats i god tid för att ge henne mat och försätta henne i matkoma så började hon gråta mitt i undersökningen. Vid borttagningen av märkena får jag nog fixa barnvakt...

Voilà, här kommer lite bilder från de senaste dagarna:

0 kommentarer: