måndag, april 11, 2011

Sömn...

Min dotter somnade vid 12 i natt, men valnade redan en timme senare för mat, vilket var väntat. Sedan vaknade hon vid 4 för mat. En kvart innan Johan skulle upp (vid kvart i sju) började hon stöna och stånka, och efter det sov hon knappa timmen. Lite rörig sömn kan man väl säga. Nu är klockan halv tio och hon sover i babyskyddet. Kanske borde jag sova med, men med en hel kyckling i ugnen så bör jag hålla mig vaken. Sedan väntar ett bvc-besök om knappa två timmar med, så jag får väl sova i eftermiddag... Får se hur det blir med det...

Oj, Sabine, jag glömde av. Självklart har vi bokat en dag med! Vad tror du om onsdag?

Karin, det verkar bli babycafé på torsdag, men jag tror att det är på förmiddagen. Återkommer!

Några bilder från gårdagen "session":


3 kommentarer:

mallan sa...

Snuttetroll! Hon kænns mest lik Johan fast mer feminin, kan det stæmma? Ja vi kan absolut slå ihop oss alla tre med kids, jag kanske kan låna med mig nån annans unge ;) annars ræcker det med mig, jag har barnasinnet i væl behåll hehehe. Blir supermys!!! KRAM

Linköpingsfröken sa...

onsdag blir finemang :-)

Karin sa...

Det lutar åt att jag får åka hem tisdag eftm, eftersom vår sötis hemma aldrig vill bli frisk :(. Ni kanske är hemma på kvällen då? Kram