lördag, april 09, 2011

Sol ute sol inne...

Äntligen en solig dag utan blåst! Ska strax gå ut och gå en sväng med Stella, undrar vilken slinga vi ska ta idag? Har mätt upp några sträckor som tar minst en timme att gå, men nu är det helg och då är mina slingor vältrafikerade, och av någon konstig anledning så vet inte linköpingsborna vilken sida man ska gå på. Störigt...

Igår var vi i Vikingstad hos Cissi och Kalle. Vi gick en lång promenad genom nästan hela Vikingstad utan mössa på mitt huvud, vilket jag tror är anledningen till att jag känner mig lite förkyld idag. Inga pussar på Stella alltså, hur ska jag klara det? Under promenaden kollade vi in huslägen och lekparker. Favoriten var nog "hammockgungan", mest uppskattad av Cissi...

Har äntigen lagt krokodillåten åt sidan, tack Nina för att du påminde mig...;) Here we go again... :D Jag tar gärna någon promenad nästa vecka. Vet du ännu om det är något babycafé på torsdag? Annars har jag bara BVC-tid på måndag förmiddag och besök på mitt jobb på tisdagen.

Malin, vad kul! Nedräkningen har börjat! Säg vilken dag du har tid att ses, på skärtorsdagen åker vi till Borås, men innan dess kan du väl komma hit. Eller kanske ska vi våldgästa Cissi i V-stad?

4 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

...och lunch hos mig ju :-)

cecilia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Nina sa...

Ska se till att du inte glömmer låten. Jag sjunger den dagligen för Noel så jag ska se till att den sitter i ditt minne för evigt =)

Jag ska kolla upp Babycafé och återkommer till dig. Jag har inga planer på hela veckan annars så promenader kan jag gå många =)

Karin sa...

Om det inte blir babycafe på torsdag och du inte har några andra planer tittar jag gärna förbi, om du har lust?
Kram