söndag, december 29, 2013

What's up...

Ja, vad händer? Sedan sist har följande hänt:
-Jag har vurpat med cykeln vilket innebar en bruten tumme, operation och gips i fyra veckor. Jobbat på som vanligt och är imponerad av mig själv då det var vänster tumme som pajade. Kan numer skriva hyfsat med både vänster och höger hand.
-Jag har gått 35 veckor av min graviditet. Längtar efter bebis och mammaledighet. Allt är förberett så han kan komma när han vill nu, gärna i januari dock. Är beräknad till 4/2 och hade tänkt jobba januari ut.  Känns länge just nu...
-Jag har fyllt 32 (ett dygn sedan...).
-Jag är inne på fjärde veckan som förkyld.  Har även hunnit med feber och halsont, men det är på övergående.  Hoppas jag...
-Jul är firat, snart likaså nyår och sedan är det 2014. Nästan ett helt år av ledighet! Åh vad härligt!

Nu återstår 9 dagars jullov och jag hoppas få vara frisk några av dessa dagar. Räknar dock inte med det...

/Pessimistiska A-K


0 kommentarer: