söndag, januari 27, 2013

Ingen katastrof. ..

Tog väl i lite häromdagen när min löpning gick segt. Sprang ute idag, sträckan runt ån som är ca 3, 8 km på 27 minuter. Jag vet, ingen topphastighet men helt ok med tanke på ett långt löpuppehåll.  Första halvan hade bra underlag med sandad, packad snö, men andra halvan var moddig och riktigt tung. Känns skönt att ha tagit de första löpstegen utomhus för i år. 23 maj är det blodomloppet här i Linköping och jag ska då springa milen snabbare än sist 1.04.32.

Söndag idag. Det blev tidigt då Stella gjorde dag vid halv sju. Har hunnit med en hel del dock. Matlådor för hela veckan samt en paj och mat till Stella, hennes favvo: kyckling och broccoli.

Jag är redo för nästa vecka och dess invägning den 31/1 samt mätning. Känns bra och mina julkilon vet jag kommer vara borta då. 

0 kommentarer: