onsdag, juli 11, 2012

Träningsvärk...

Inne på tredje dagen och nu kommer träningsvärken. Gårdagens body pump med Nina innehöll två ordentliga benlåtar så det var tungt att resa sig upp från sängen idag... Tänkte springa senare idag men jag får se. Det borde ju inte göra värken värre utan mjuka upp musklerna, men det tar emot... Bestämmer mig senare.

Karin, angående din utmaning så får jag nog tacka nej. Tror bara jag kommer försöka göra allt för att vinna och då saker som inte är bra utan kommer göra att jag strax efter går upp igen. Kan vi inte istället sätta upp ett personligt mål och om vi båda uppnår det köpa oss en fin flaska bubbel för att fira att vi nått våra mål både viktmässigt och resultatmässigt?

Nu blir det blöjbyte och sedan lekparksbesök. Ha en fin dag allles!

2 kommentarer:

Karin sa...

Klart vi kan göra så istället. Min tanke var ju annars att det skulle peppa oss lite extra att låta bli onyttigheter inte att vi skulle använda "otillåtna medel" :)
Vi kan ju höras nån dag så vi delger varandra våra mål :) kram

Anna-Karin sa...

Känner mig själv, skulle använda de där otillåtna medlena...:-(