måndag, juli 09, 2012

Nytt liv igen...

Idag började mitt nya liv. Igen... Efter några veckors dålig träning (alltså, typ ingen) och dålig kost så startar jag idag ett nytt hälsosamt liv. Har nog ca 15 kilo kvar till min målvikt. Mitt "ca" står med då jag inte vågar väga mig efter helgens frossande. 15 kilo innan nästa sommar.

Det hälsosamma livet innebär träning minst fyra pass/vecka. Kondition blandat med styrketräning. Detta i kombination med nyttig mat i lagom mängd hoppas jag ger resultat. Gärna några kilo bort innan tjejmilen 1 september.

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag skulle behöva ner några kg oxå, typ 7.
Vill du köra en utmaning? Störst % viktminskning till tjejmilen. Den som tappar minst får fixa champagne(mousserande, valfri prisklass) att fira avklarad tjejmil med. Vad tycks?

Unknown sa...

Grym du är gumman! Kör på bara, du fixar det!! :D