lördag, juni 09, 2012

Gräsänka...

Palla uppdatera... Bloggtorka deluxe. Orkar och vill inte, fast när jag sitter och surfar och blir "ledsen" då de bloggar jag läser inte uppdateras inser jag hur många där ute som sitter och gråter för att JAG aldrig uppdaterar.. Hehe... Ironi ;) Har haft all tid i världen idag att skriva då jag är vad man brukar kalla gräsänka; Johan är på Kalles svensexa över hela dagen och kvällen. Stella och jag har varit själva och hon har nog tömt kökslådorna fem gånger. Grr... Måste fixa barnspärr till de två översta lådorna. Sedan har vi "gjort stan" utan kontokort, därför blev det bara fönstershopping.

Vädret idag har varit växlande. När Stella och jag bytt om för att gå ut på eftermiddagen så möttes vi av ösregn. Det som just varit strålande sol!? Konstigt. Hoppas på bättre väder imorgon så vi kan ta igen lite "utetid".

Slänger upp några bilder som visar vad hänt sedan sist:
Blodomloppet 10 km - 64 minuter
Det nya: hink på huvudet...
Nakenbad
Fiskmat...
Hon har lärt sig hur man ska bli längre
Möhippa för Cissi

1 kommentarer:

Karin sa...

Ja, lite gråter jag...;) kul med ett inlägg :)