tisdag, juni 26, 2012

Bröllop...

På lördag är det dags; Cissi och Kalle ska bli man och hustru. Idag löste jag mitt stora problem, nämligen vad jag ska ha på mig. Jag hittade en jättefin blå långklänning på Åhléns. Nu är det bara accesoarerna kvar, men det kan jag nog hitta här hemma. Kan lägga upp en bild på lördag, den gör sig inte riktigt på en ofixad AK...

Jag har även fixat frisyren någorlunda efter möhippans debacle idag, så nu ser jag väl ganska skaplig ut ;-)

Du mystiska person dom kommenterade för ett tag sedan, jag vet nog vem du är...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas verkligen att du inte anar/vet vem jag är. Skulle skämmas ögonen ur mig och känna mig som en psycho/stalker (vilket jag inte är by the way haha)

Hittade din blogg av en slump...Bara kul att följa dig/er!

Jag kanske kan ge succesiva ledtrådar om vem jag är. -Vi har tex. aldrig haft en flirt eller ens varit intresserade av varann. Så där kanske du får utesluta en hel del ;) /Hemlighetsfulla Boråsaren

Karin sa...

Vad kul att du hittade en jättebra klänning. Ska bli kul att få se bilder.
Börjar lite smått längta efter att få gå på bröllop....hihi
Hoppas ni får jättekul!
Kram