onsdag, februari 15, 2012

Sportlovet närmar sig...

Ja, nu är sportlovet snart här! Åh, som jag har längtat! Behöver verkligen lite ledighet, för det har varit tufft den senaste tiden. Är helt slut om kvällarna, och tyvärr inte särskilt roligt sällskap till min sambo efter klockan nio. Då brukar jag vilja gå och lägga mig, men ibland får jag verkligen anstränga mig. Jag menar, hur kul är man på en skala om man först jobbar hela dagen, och sedan vill gå och lägga sig strax efter nio? Inte särskilt kul... Så lovet är efterlängtad av flera kan jag tänka mig... ;)

1 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Välkommen till arbetslivet som småbarnsmamma ;-).
Jag har jobbat sen augusti och är fortfarande konstant trött....alltid!
Det är ju inte så att man får sovis på helgen heller....

Ska bli kul att ses på lovet.
Känns som om det var evigheter sen.

Kram