tisdag, augusti 10, 2010

Jag är tillbaka...

En månad har gått sedan mitt senaste inlägg. En månad! Känns som en evighet, kanske för några av er med... Jag har haft fullt upp och varken ork eller lust att sitta vid datorn, men det ska det bli ändring på nu. I promise.

Denna veckan är mina sista lediga dagar innan jag börjar jobba igen. Har ju jobbat 5 veckor i sommar, så någon längre ledighet har det inte blivit i år, får ta det nästa år istället... För en vecka sedan fick jag jobb för hösten. Jag ska tillbaka till den skolan i Motala där jag började min "karriär". Känns ganska okej faktiskt. Tyckte bra om skolan och personalen där, det jobbiga var ju pendlingen. Den verkar ha blivit lite bättre nu, skönt det!

Vad gör man då, sista veckan innan allvaret börjar? Jo, alla skittråkiga saker, som att tvätta, städa, laga mat och baka bröd. Tråkigt nu, men sååå värt det när jobbet tar all energi de första veckorna innan man vänjer sig. Imorgon är jag dock "ledig". Kanske en promenix, Sabine?

4 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Absolut! Det låter mycket nice :-).
Kanske ett gympass också`?

Vi hörs av

kram

Cecilia sa...

gud vad sugen jag blev på nybakat bröd... Vad bakade du? Kanske skulle våga mig på det i veckan sen.. luktar ju så gott... pussen

Anna-Karin sa...

Bakade tekakor med grötgrund. Supergoda. kan lägga upp receptet här senare idag. Puss

EELIN sa...

Vart är du nu? Christina R har också bytt tillbaka till motala, kanske ses ni? Hoppas att du mår bra! Kram