måndag, september 02, 2013

Träning...

Inspirerad av Karin så tar jag härmed tag i min träning undet graviditeten. Kosten har jag lagt om, vilket innebär att jag inte äter något "skräp" sön-fre kl 19.30 (sovdags för Stella...). Övrig tid är det äta med måtta vilket det varit lite sisådär med sedan innan sommaren. Annars är det bara vanlig sund kost som gäller, ingen bantning.

Träningen då. Fyra pass/vecka, varav två är styrketräning och två kondition. Hoppas att jag i och med detta kan stå kvar på mina +8kg ett tag till. Halvvägs nästa vecka!

Nu kör vi!

4 kommentarer:

Karin sa...

Haha, kul att jag kunde inspirera dig :) Känns som att du ändå får äta en del kcal per dag om man går efter olgas utr, tränar du dessutom kommer det gå galant tror jag!!

Jag tror på dig med!!! Såd du mitt sms förresten? Inte mycket att svara på, men eftersom det strulat innan så...

Karin sa...

Förresten stort gilla på att du börjat blogga igen!!!!! :)

Anna-Karin sa...

Ja jag är inne i ett flow nu vad gäller bloggandet. Hoppas att det håller i sig! Sms:et såg jag men hann inte svara och sedan glömdes det bort... Skönt att höra att timmen är ett bra riktmärke.

Anna-Karin sa...

Ja jag är inne i ett flow nu vad gäller bloggandet. Hoppas att det håller i sig! Sms:et såg jag men hann inte svara och sedan glömdes det bort... Skönt att höra att timmen är ett bra riktmärke.