torsdag, april 12, 2012

Nedräkning...

Som väntat blev det inte inlägg två dagar i rad... Ja, ja, jag ska försöka bättra mig lite iaf. Idag är det torsdag och snart är det måndag. Ska väl ha lite helg först med, men lovet är alldeles strax över. Känns trist för det har varit jättehärligt att vara hemma hela familjen tillsammans. Jag får glädja mig åt alla helgdagar som kommer nu i april, maj och juni. Får ju inte heller glömma att det bara är 8-9 veckor kvar till sommarlovet...

En annan nedräkning är den till sommarens happening om 79 dagar, nämligen Cissi och Kalles bröllop. Anledningen till att jag har så stor koll är för att det tills dess ska ha försvunnit ca 8 kilo från min kropp. Veckans träning har varit stenhård, och kan jag bara hålla i det hälften så bra varje vecka så ska mitt mål inte vara någon omöjlighet. Annars: Hej Naturdiet! ;) Nu är det dags för lite pepp; Du är vad du äter.

0 kommentarer: